Matpaus

Jo jag skulle ju inte sätta på datorn nåt under dagen, men håller på att laga mat nu så ville ha nåt att göra medans potatisen ligger inne i ugnen -  blir god mat idag, äkta klyftpotatis (hehe inte köpt på påse), kött och mangoraja dressing. Tyckte jag skulle ha lite god mat när jag är hemma hela dagen och pluggar :) Gått relativt bra för mig i alla fall, gått igenom lite uppgifter, mest sådana vi gjort förut så att jag verkligen förstår dem, sen har jag läst igenom alla föreläsningsanteckningar - de jag skrivit själv samt de hon skrivit åt oss. Samt att jag gått igenom sånt jag strykit under, halva investeringsboken nu, och denna gång har jag också läst alla exempel noggrant. Känns som det bästa just nu är att lära mig det jag känner mig någolunda säker på riktigt ordentligt. Lite i sista sekunden för att lära in nytt nu känner jag :p hmm nu ska jag börja steka köttet och ha en liten matpaus innan det är dags att sätta igång igen .. Får se hur länge jag känner att det är idé att hålla på idag ?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback