Missförstånd

Hmm, jag ska inte till skolan nu vid ett .. Eller ja egentligen ska jag väl det, läraren hade delat upp klassen i två delar för dessa lektioner och jag var i grupp ett medan Johanne och Camilla var i grupp två. Men jag var ju på tvåan sist utan att riktigt tänka på det, trodde vi skulle vara i samma automatiskt när vi är i samma annars, så jag tänker helt enkelt gå med dem nu också. Detta innebär då att jag inte börjar förens kvart över tre ! Så blir till att läsa och så fram tills dess då, för när jag kommer hem efter den lektionen sen kommer jag vara lagomt seg i huvudet och inte orka alltför mycket (måste väl lite i alla fall, men man kan ju inte hålla på precis en hel dag? tror faktiskt inte att man lär sig mer av det - funkar inte på mig i alla fall, jag behöver pauser till att tänka på annat, även om jag tar lite mycket pauser ibland måste jag erkänna!)

Två timmars plugg nu då ungefär innan jag ska iväg - vart ska jag börja ? Inga uppgifter nu tror jag efterom de blir det sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback