Njoy eller Feelgood ?

Hmm ska nog som sagt byta träningsställe och vill komma igång med träningen så måste bestämma mig ganska så snabbt. Var ju också på tal om att vi skulle träna på gymmet här vid oss. Men det är ett ganska litet ställe och jag känner nästan att jag vill gå på ett stort ställe med rätt stort utbud! Så att man faktiskt också kan tänka sig att gå och träna själv om ingen har tid/lust och så vidare! Anna och Isabelle började prata om Feelgood men jag skulle nog kanske hellre gå till njoy men då kanske jag får gå själv och det är ju inte alltid så skoj kankse. Men de har lite roligare saker (samt studentrabatt), de har ju strip aerobics också :p

Hmm vilket ska jag ta då ? Disskutera lite mer med tjejorna kanske ..



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback