Oh nu är det nära ..

Kan inte riktigt fatta att jag ungefär vid denna tid imorrn landar på Zakhyntos, Grekland. Åh ska bli så underbart! Jobbigt bara att jag börjat flagna så mycket nu. Kollar man på min rygg ser det ut som jag har nån sjukdom elller nått för jag är helt prickig så får väl se hur det blir när jag solar på det sen då. Får se till att inte bränna mig där bara.

Tog en liten sov morgon idag igen och vakna typ nu ! Men kommer väl inte sova mycket i natt så kunde kanske behövas tänkte jag. Jag ska snart göra mig i ordning så att jag sen kan packa ner sakerna. Sen har jag också lite diska från igår att ta hand om :( Men annars inget mer att ta hand om. Ska väl ta och ringa pappa snart och höra på ett ungefär om de kommer runt ett eller inte och sen påminna han igen om sakerna som ska med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback