Onsdag morgon

Jag har nu varit vaken i cirka 45 minuter men jag har fortfarande inte satt igång. Vill vakna till liv helt och hållet först! Men nu är jag väl vaken skulle jag tro så det är väl bara att sätta igång, pust! Tycker jag har sovit riktigt skönt i natt, men vet inte riktigt hur jag har legat, ont i ena armen, nacken och andra axeln, hmm ?!!

NI vet ju vad min dag går ut på idag - råplugg till tentan imorrn! Så det finns inte särskilt mycket intressant att skriva om under dagen, kanske kommer jag på nåt annars kanske de blir nåt senare ikväll (jag tänker ju nämnligen stänga ner datorn också!). Nu ska då i alla fall myskläderna åka på och få stanna på hela dagen - en fördel med att bara vara hemma o plugga, man behöver inte göra sig i ordning för fem öre!

Nästa vecka ska jag också faktiskt verkligen sätta igång med träningen. Tyckt det har varit lite stressigt nu, jobbigt också att det faktiskt är en bit att gå till Friskis så motivationen försvinner en aning när man vet att man först ska gå dit sen hem också och allt tar längre tid. Vi diskutera i skolan här om dagen att det skulle vara så skönt om det fanns ett gym bara typ direkt över gatan som det tar knappt nån minut att ta sig till - och att man då förmodligen skulle komma iväg oftare för då är det bara att vandra dit när man har lite tid över. Så igår när jag prata med Anna berätta hon att det har öppnat ett här hos oss! Tar typ kanske 2-3 minuter att gå dit :) Är fortfarande bunden ett tag till vid friskis (kommer ej ihåg exakt när vi vart medlem) För när man tagit på autogiro så är man bunden ett år och sen har man 30 dagar att säga upp sig på så Anna skulle ringa dit idag. NU ska jag verkligen börja träna!! Finns det inga undanflykter och bortförklaringar.

Dags att plugga :( Ha en bra dag alleasammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback