Solen skiner

Idag skulle jag vilja vara ute och vandra nere på stan en sväng .. Kika runt på en massa folk, ta en fika och shoppa i massor. Men det går dock inte för sig ! Dels för att jag inte har tid och har väl inte direkt råd heller :p Pengar om två dagar i alla fall ! Men men, själv ska man sitta inne ännu en dag - deprimerande ! Men snart dags att göra sig i ordning och vandra till skolan en sväng i alla fall så man får träffa lite folk i alla fall. Under morgondagen kommer jag att vara en enstöring !! men men vill ju känna att jag har nån som helst chans att klara detta i alla fall, finns väl tid till roligare saker sen ..

Nyss käkat lite lunch också - Tonfisk och  potatis, väldigt lättlagat och gott :) Inte direkt hunnit med allt jag skulle hinna med nu på förmiddagen men har ju hela dagen sen i alla fall ..

Jag hatar program som Momento - hur kan man stå sådär och babbla ?! Hur kan man ens komma på nånting att säga, de står ju bara och snackaar en massa skit som egentligen inte har någon mening för att fylla ut ! Grymt jobbigt och man skäms ju typ för dem som står där. Och nu finns det ju inte bara en variant av denna typ av program utan varje kanal har en, är det verkligen så många som sitter och kollar och ringer in ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback