Tillbaka i den större staden ..

Då var jag i Västerås igen .. Inte blivit något skrivande i helgen, haft lite annat för mig. Käkade middag vid mamma i fredags och sen vart det ugång på kvällen (de svarta pumpsen åkte på och det gick bra :p) Vart ej krogen dock. På Lördagen tog jag det bara lugnt med Krille, sov länge och myste med film. Söndagen vart det en resa till Kupolen - med hem följde en Friis & Company väska (bild senare) och en grå kofta. Vart inte den väskan jag hade tänkt mig först - den svarta med gulddetaljer - utan en annan brun med vinröda detaljer. Efter borlänge vändan åkte vi hem till pappa och kika på film även där sen hem.

Imorse klockan åtta åkte jag tillbaka hit för att jag hade tvättid vid tio. Jätte mycket tvätt !! Och bara en av tvättmaskinerna verkar vilja fungera så får försöka tvätta det viktigaste i första hand. Annars idag har jag en hel del städande och pluggande att ta itu med så typ det jag kommer att spendera min dag med. Kul va ? Vädret är inte så lockande idag i alla fall så ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback