Tisdag

Då var man hemma från skolan då. Jobbade lite med inlämningsuppgiften först men fastnade så ska höra lite med läraren sen hur vi ska komma vidare med det. Sen så var det föreläsning vid kvart över ett och den bestod av endast räkneuppgifter .. Jätte bra att ha såna föreläsningar för kände verkligen att jag lärde mig nåt. Men man blir bra seg i huvudet efter ett tag och 2 timmar och 45 minuter är lite för lång tid att sitta och koncentrera sig på.

Men nu är jag som sagt hemma igen i alla fall. Jag och Anna ska snart åka ut till ikea en sväng och köpa min byrå. Så när jag kommer hem sen ska jag väl försöka få ihop den och plocka lite. Skulle även verkligen, verkligen behöva plugga också så hoppas att det finns ork över till det sen! Dags att dra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback