Uppmuntran i form av lösgodis

Det går framåt med läsandet även om det inte går så snabbt :p Fick en oerhörd lust att vandra i affärer men jag har tyvärr inte tid med det ju :( Så får sitta här hemma i lägenheten med mina böcker istället, skojsigt ! Blir en promenad lite senare i det trista vädret, grått och kallt. Tror nog faktiskt att jag kanske ska unna mig lite godis eller nåt litet gott också när jag är så duktig och är hemma hela dagen och plugga, är jag inte värd det då? Man måste ju belöna sig själv lite grann och hålla motivationen uppe. Men först ska jag tvinga mig igenom ett kapitel till i boken, käka lite rester från gårdagen, läsa lite till och efter det känner jag på mig att jag kan behöva ltie uppmuntran för att orka fortsätta. Har varit väldigt onyttig på senaste och måste verkligen komma igång med träningen (känner mig dock en aning stressad just nu för tentan och gymmet ligger så långt bort :p Så får bli promenader fram tills tentan är avklarad tror jag!) men jag ska faktiskt röra på mig nåt idag i alla fall så ... Hehe försöker intala mig själv att jag är värd lite godis om ni inte märker det .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback